Elektronikus ügyintézés menete a Nyíregyházi Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégium – 2019/2020-as tanévben

A Nyíregyházi Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégium 2019. februártól bizonyos ügytípusokra bevezeti az elektronikus ügyintézés lehetőségét a gondviselők számára.

Az elektronikus ügy elindítása a KRÉTA napló felületéről:

Lépjen be a KRÉTA napló felületére a https://klik033652001.e-kreta.hu/Adminisztracio/Login címen, vagy az iskola honlapján a kréta menüre kattintva. (Fontos, hogy a gondviselői felhasználói névvel és jelszóval lépjen be.)

Belépés után a menüben látja az e-Ügyintézés menüpontot, ezt kiválasztva a felület átírányításra kerül az e-ügyintézés felületére és a bejelentkeztetés is automatikusan megtörténik.

Erre a felületre be lehet jelentkezni a Kréta felületétől függetlenül ishttps://eugyintezes.e-kreta.hu címen a KRÉTÁ-ban használt gondviselői felhasználói névvel és jelszóval. (Jobb felső sarokban a bejelentkezés gombra kattintva.)

A leggyakoribb ügyek a Tanulmányokkal kapcsolatos ügyintézés részben találhatók, ott kell a megfelelőt kiválasztani. A kiválasztás után mindegyiknél egy űrlap jelenik meg.

A folyamatban lévő ügyek megtekintése:
Az elindított ügyek listája a baloldalon lévő Folyamatban lévő ügyek menüpont alatt érhetők el:
Amennyiben egy ügy Döntés vagy Lezárt státuszba került, akkor érdemes Megtekinteni. A megjelnő oldalon a Határozat fülön tudja a gondviselő megnézni az igazgatói döntést, ami a Megtekintés gombra pdf-ben le is tölthető.