Tisztelt Szülők!

Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy az RRF-1.2.1-2021-2021-00001 azonosító számú ” Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára” című projekt keretében megigényelt laptopok átvétele a következőképpen fog történni:

1.

Az átvétel időpontja: 2022. 04.01.( péntek) 8:00-tól 18:00-ig.

akadályoztatás esetén 2022.04.04. (hétfő) 8:00-16:00-ig

2.

Az átvétel helyszíne: a földszinten található 6-os, 7-es, 7/A tantermek

3.

Az átvétel menete:

A tárgyi eszköz átvételére az jogosult, aki a regisztrációt benyújtotta a KRÉTA felületen. Az átvételhez hozzák magukkal személyi igazolványukat!

Amennyiben az okmányok és a regisztráció adatai egyeznek, abban az esetben az átadás-átvételi jegyzőkönyv aláírásával megtörténik a laptopok átadása.

Ha az adatok nem egyeznek, abban az esetben az igénylőnek a KRÉTA felületén módosítania kell a regisztrációját a személyi okmányok adatai alapján.

Éppen ezért kérjük, hozzák magukkal a KRÉTA belépési azonosítójukat és jelszavukat!

4.

Amennyiben a regisztrációt benyújtó személy nem tudja átvenni az eszközöket, abban az esetben meghatalmazásra van szükség, melynek formanyomtatványát csatolom levelünkhöz. Kérjük, ezt hozzák magukkal, hogy gyorsítsuk az ügyintézést!

Kiskorú tanuló számára meghatalmazás nem adható!

Abban az esetben is szükség van meghatalmazásra, ha családon belül az egyik szülő regisztrált, de a másik szülő veszi át az eszközöket.

5.

A könnyebb átvétel érdekében a pénteki napon az iskola udvari parkolóját használhatják.

Kérjük, kövessék nyomon az iskolai levelezést!

Amennyiben bármilyen kérdésük merül fel, keressék Kobzos István intézményvezető-helyettes urat, aki a projekt eszközmenedzsere.

Tisztelettel:

Huszárné Kádár Ibolya

intézményvezető